Portal - Korzenna
polski Strona główna / Europejskie projekty edukacyjne
Poniedziałek - 20 sierpnia 2018 Bernarda, Sabiny, Samuela     "Co skraca mi czas - Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie ? - Bezczynność!" - Johann Wolfgang Goethe
[historia] [Wydarzenia 2017/2018] [Galeria 2017/2018] [Wydarzenia 2016/2017] [Galeria 2016/2017] [Wydarzenia 2015/2016] [Galeria 2015/2016] [nauczyciele] [samorząd] [rozbudowa szkoły] [sport szkolny] [księga gości] [Konkursy tematyczne - Archiwum] [Europejskie projekty edukacyjne] [budowa hali sportowej] [absolwenci] [Programy profilaktyczne] [Tematy projektów edukacyjnych w gimnazjum] [Plan lekcji] [Muzyka] [Bliżej ludzi, bliżej nieba] [Mieć wyobraźnię miłosierdzia] [Sukcesy uczniów - Archiwum] [Projekty 2014] [Wykaz podręczników 2015/2016] [Dni wolne od zajęć] [Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2014.” ] [Doradztwo zawodowe] [Konkursy - Archiwum] [Projekty gminne] [Galeria 2014/2015] [Wydarzenia-2014/2015] [wydarzenia - archiwum] [Galeria zdjęć -Archiwum] [kontakt] [Ankieta] [Gminny Konkurs Języka Niemieckiego] [Międzyszkolny Przegląd Literacki] [Gminny Konkurs Ekologiczny] [Konkursy 2017] [Sukcesy uczniów - 2017] [Klasa zerowa -podręczniki] [Rekrutacja w roku szkolnym 2018/2019]
Projekty edukacyjne

 

      

W naszej szkole realizowany jest Projekt Edukacyjny „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”, współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny i budżet państwa.
            Szkole zostały przekazane środki dydaktyczne ( o wartości około 8 tys. zł brutto), które usprawniają proces nauczania-uczenia się i gwarantują lepsze nabycie kompetencji.
Projekt jest realizowany zarówno na zajęciach obowiązkowych jak i na zajęciach pozalekcyjnych w ilości 50 godzin. I etap prowadzony jest przez Annę Kantor. Zajęcia odbywają się w poniedziałki 2 godziny i w dwie soboty w miesiącu po 3 godziny.
            Zostały zorganizowane trzy ośrodki zainteresowań, aby rozwijać inteligencje wielorakie.
Koncepcja inteligencji wielorakiej została sformułowana przez amerykańskiego psychologa Howarda Gardnera. Teoria ta została przyjęta na całym świecie z wielkim zainteresowaniem i cieszy się wśród pedagogów i psychologów dużym powodzeniem.
            Dzieci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, które dobierane i organizowane są w taki sposób, aby były interesujące dla każdego dziecka .


II etap Projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” rozpoczął się w grudniu 2009 r. Uczestniczyli w nim uczniowie kl. I wraz z wychowawczynią p. M. Migacz. Zajęcia odbywały się od lutego 2010 r.
Działania nauczyciela i tematyka dostosowane były do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów. Podczas zabaw, gier, doświadczeń, ćwiczeń ruchowych i muzycznych, dzieci wykorzystywały swoją dominującą inteligencję do rozwijania inteligencji „słabszej”.
Chętnie i z przyjemnością uczestniczyły w zajęciach, które dawały im wiele radości i satysfakcji.
Efektem uczestnictwa uczniów na zajęciach był pokaz umiejętności, który odbył się 17.06.2010 r. Dzieci przedstawiły inscenizację pt. „Nie ma tego złego”. Grę aktorską podziwiali licznie zgromadzeni goście: dyrektor szkoły p. A. Bogdał, rodzice, nauczyciele, uczniowie. Nagrodą za udany występ były gromkie brawa oraz słodki poczęstunek.
 
            Oto kilka zdjęć z zajęć:   zobacz GALERIA

 


 

 
 
© Wszelkie prawa zastrzezone     INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster: IAP